رییس ستاد انتخابات استان: اوایل صبح فردا نتایج انتخابات لرستان اعلام می شود

رییس ستاد انتخابات استان: اوایل صبح فردا نتایج انتخابات لرستان اعلام می شود

پادینامگ/لرستان رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: اوایل صبح فردا نتایج اعلام می شود؛ آماری که به صورت رسمی اعلام نشود قطعی نیست.

احسان یاوری، با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا مدارس لرستان در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهند بود و فعالیت ادارات با یک و نیم ساعت تاخیر شروع می شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بسیار خوبی در استان شاهد بودیم، تصریح کرد: امیدوارم عدد خوبی از مشارکت لرستان به ثبت برسد.

رییس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور زمان رسمی انتخابات تا ساعت 24 تمدید شده، بیان کرد: در شهرستان های کوچک که مراجعه کننده ای برای اخذ رای وجود ندارد این امر به فرمانداران سپرده شده است.

یاوری گفت: در شهرهای بزرگی نظیر بروجرد، تا پایان زمان، اگر مراجعه کننده ای در محل اخذ رای باشد همکاران موظف هستند اخذ رای را انجام دهند.

وی اظهار کرد: در روستاهای استان با توجه به این که عملاً مراجعه کننده برای اخذ رای نیست فرایند شمارش آرا آغاز می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان با بیان این که اوایل صبح فردا نتایج انتخابات اعلام می شود، خاطرنشان کرد: آماری که به صورت رسمی اعلام نشود رسمی نیست.

پایان خبر پادینامگ 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس ستاد انتخابات استان: اوایل صبح فردا نتایج انتخابات لرستان اعلام می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس ستاد انتخابات استان: اوایل صبح فردا نتایج انتخابات لرستان اعلام می شود"، کلیک کنید.