ریال مادرید از قهرمانی اروپا خسته نمی شود

ریال مادرید از قهرمانی اروپا خسته نمی شود

به گزارش خبرگزاری پادینامگ؛ ناچو فرناندز، مدافع و کاپیتان 34 ساله ریال مادرید، که در ترکیب تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند به صورت کامل بازی کرد، پس از پیروزی در این بازی، با خبرنگاران صحبت کرد.

این بازیکن اسپانیایی با قهرمانی در دیدار امشب، توانست بیست و ششمین جامش با ریال را به دست آورد و بالاتر از کریستیانو رونالدو به پرافتخارترین بازیکن مادریدی ها تبدیل شد.

او که جام چمپیونزلیگ را به بالای سر برد، در صحبت هایش با خبرنگاران گفت:«من به عنوان کاپیتان ریال مادرید جام قهرمانی چمپیونزلیگ را به بالای سر می برم. باورنکردنی است، من به رویایم رسیدم.

این یکی از شادترین و بهترین شب های زندگی من است. نمی توانم با کلمات بیان کنم که چقدر خوشحالم و احساس خوبی دارم. ما ریال مادرید هستیم و هیچوقت از بردن این جام خسته نمی شویم.»

او در آخر در مورد آینده اش که در باشگاه نامشخص است، گفت:«نمی خواهم درباره آینده ام صحبت کنم. من خیلی خوشحالم که بازی را بردیم، فعلا همین مهم است.»

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریال مادرید از قهرمانی اروپا خسته نمی شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریال مادرید از قهرمانی اروپا خسته نمی شود"، کلیک کنید.