رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام استمرار داشته باشند – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام استمرار داشته باشند - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر روز شنبه در نشست با هیات امنا دانشگاه فرهنگیان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی شهیدجمهور و همراهان ایشان، اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه ها از موضوعات مهم در استان است.

وی با بیان این که آموزش و پرورش به عنوان پایه تحصیل علم و دانشگاه ها هم عصاره تحول بنیادین هستند، افزود: دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم، نقشی کلیدی در سند تحول بنیادین ایفا می کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان این که بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، معلم رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان باید مسیر تکمیلی مقاطع تحصیلی را برای دانشجویان شاغل به تحصیل فراهم کند تا آنان به رتبه استادی دانشگاه هم دست پیدا کنند.

بهرام نیا با اشاره به این که، رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام استمرار داشته باشند، گفت: دانشگاه فرهنگیان از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته است و ما هم کمک خواهیم که این تحول ادامه یابد.

استاندار ایلام بیان داشت: از سال 1401 تاکنون، هم تعداد دانشجویان و هم تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه، رشد چشمگیری داشته است و این گویای فعالیت رییس و مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با ذکر این مطلب که جایگاه دانشگاه های استان در مقیاس ملی قابل قبول است، عنوان کرد: برای توسعه تجهیزات و تامین اعتبار برای برخی پروژه های دانشگاه فرهنگیان در حد توان استان، کمک خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هنر مدیران را در جذب اعتبارات از مرکز ذکر کرد و گفت: 85 درصد اعتبارات، متمرکز در وزارتخانه ها است بنابراین باید مدیران از مرکز پیگیر جذب اعتبارات باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام استمرار داشته باشند – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام استمرار داشته باشند – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.