رصد فضای انتخاباتی همچنان ادامه دارد

رصد فضای انتخاباتی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار پادینامگ کرمانشاه، حمیدرضا کریمی عصر امروز جمعه (هشتم تیرماه) در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای فرایند بسترسازی امور برای برگزاری انتخابات ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی با رویکرد پیشگیرانه تشکیل شدکه جرم و تخلفی رخ ندهد.

وی افزود: به دلیل فاصله زمانی کم انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخابات ریاست جمهوری، ستاد تقریبا آماده بود و شعبه ویژه نیز در محاکم تشکیل شد؛ فضای مجازی و حقیقی توسط ضابطین عام و خاص رصد شد و تا کنون تخلفی دیده نشده و مشکلی نداشته‌ایم.

دادستان کرمانشاه در خصوص جرایم فضای مجازی تصریح کرد: جرایمی که در فضای مجازی رخ داده بود توسط پلیس فتا پیگیری شد، مجرمان احضار شدند و تعهدات لازم گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز که روز انتخابات است نیز تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر ارتکاب جرم در استان وجود نداشته و فضا همچنان تا پایان فرایند رای گیری رصد می‌شود.

کریمی یادآور شد: تقاضا می‌کنیم در روز پس از انتخابات نیز فضا به آرامی پیش رود و همه به انتخاب اکثریت مردم احترام گذارند، در صورت برگزاری دور دوم در تاریخ پانزدهم تیرماه نیز رویه رصد انتخابات همچنان ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: توصیه ما به مردم این است که در تعیین سرنوشت کشور خود نقش ایفا کنند زیرا این موضوع علاوه بر اعتلای کشور موجب می‌شود مردم در تعیین سرنوشت و پیشرفت کشور خود دخیل باشند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رصد فضای انتخاباتی همچنان ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رصد فضای انتخاباتی همچنان ادامه دارد"، کلیک کنید.