رحمتی: اگر 67 امتیازی شویم قهرمان می شویم

رحمتی: اگر 67 امتیازی شویم قهرمان می شویم

مربی تیم استقلال گفت: ما کاملا معتقدیم که اگر 67 امتیازی شویم، قهرمان لیگ خواهیم شد.

به گزارش پادینامگ، کیانوش رحمتی بعد از برد یک بر صفر این تیم مقابل گل گهر اظهار کرد: می دانستیم مقابل گل گهر کار سختی داریم چون تیم خوبی در دفاع و ضد حمله هستند. موقعیت های خوبی داشتیم و می شد زودتر به گل دوم برسیم تا راحت تر ادامه دهیم. در ضربات آخر کم دقت بودیم. از هواداران تشکر می کنیم که در طول فصل حامی ما بودند. الان که در رده دوم جدول بودیم با حضورشان دلگرمی دادند. همه هواداران بدانند ما تا لحظه آخر امیدواریم و به عشق آنها می جنگیم.

او در واکنش به این موضوع که آیا نقطه عطف جام تساوی استقلال مقابل نساجی بود، توضیح داد: در بازی های خارج از خانه یک تیم چند موقعیت ایجاد می کند؟ روی رضاوند پنالتی شد و توپ بلانکو به تیرک خورد. کارشناسان می گویند در داخل 18 نساجی برخورد بود اما پنالتی نیست. مگر می شود برخورد باشد و پنالتی نگرفت؟ وقتی تیمی آنطور عقب می نشیند کار خیلی سخت می شود. من باز هم تاکید می کنم که ما در روز آخر هم می جنگیم و اگر 67 امتیازی شویم، قهرمان لیگ خواهیم شد و واقعا امیدواریم. بچه های ما تا الان هم بهترین خود را ارایه کرده اند.

رحمتی در پایان صحبت های خود گفت: کار هنوز تمام نشده و امیدوارم داوری ها مثل امروز خوب باشد. داورانی که صحنه هایی که می بینند را سوت می زنند بی طرف هستند. همین الان مشخص نبودن محل بازی با پیکان هم باعث سردرگمی است. باید هر چه زودتر تکلیف مشخص شود تا هر دو تیم برنامه ریزی کنند. 

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رحمتی: اگر 67 امتیازی شویم قهرمان می شویم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رحمتی: اگر 67 امتیازی شویم قهرمان می شویم"، کلیک کنید.