راهبردهای ملی ترویج سواد فضای مجازی
در نشست کارشناسان و مدیران فرهنگی-هنری کشور بررسی میشود
دومین پیش نشست علمی از ششمین همایش سواد فضای مجازی با عنوان «راهبردهای ملی و گزارشهای وضعیتی توسعۀ سواد فضای مجازی در کشورهای جهان»، ۵ شهریور به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، ابعاد راهبردی سیاستهای ملی، نتایج اجرای برنامهها و نحوۀ ارتقاء فرهنگ زیست مجازی شهروندان کشورها با هدف بهبود کیفیت فعالیت کاربران و تأثیر فناوریهای هوش مصنوعی بر روند سیاستگذاریهای ملی توسط جمعی از کارشناسان و مدیران رسانهای کشور بررسی میشود.
اعضای این میزگرد علمی عبارتند از:
دکتر عطاالله ابطحی؛ کارشناس ارشد علوم ارتباطات و رسانه، عنوان سخنرانی: تغییرات بنیادی سیاستگذاری ملی در عصر ترکیب «هوش انسانی، هوش مصنوعی و هوش طبیعی کوانتومی»
دکتر حامد اسماعیلی؛ مدیر گروه سواد فضای مجازی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، عنوان سخنرانی: راهبردها و سیاستهای حکمرانی فضای مجازی در ارتقا سواد رسانهای
دکتر سید مرتضی موسویان؛ رییس هیات مدیره انجمن سواد رسانهای ایران، عنوان سخنرانی: بررسی نتایج حاصل از اجرای GDPR در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
دکتر حمیدرضا حسینی دانا؛ رییس اندیشکده راهبردی رسانهها و فضای مجازی، عنوان سخنرانی: بازخوانی توصیههای یونسکو به کشورها برای تدوین راهبرد ملی سواد رسانهای
اندیشکده راهبردی رسانهها و فضای مجازی، بسیج اساتید کشور، خبرگزاری آنلاین پادینامگ، گروه پژوهشی پدافند رسانهای، رویداد دوشنبههای دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در برگزاری این نشست همکاری میکنند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://mil.farhang.gov.ir/fa/info مراجعه فرمایند.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهبردهای ملی ترویج سواد فضای مجازی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهبردهای ملی ترویج سواد فضای مجازی"، کلیک کنید.