دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در یزد برگزار شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در یزد برگزار شد - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، مهران فاطمی استاندار یزد ظهر پنجشنبه در مراسم تقدیر از خانواده‌های خوش جمعیت و بانوان تأثیر گذار به مناسبت روز خانواده، با بیان اینکه در هر بنای استوار شده در استان و کشور رد پای بانوان وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه در انقلاب اسلامی نیزحقوق بانوان مدنظر جدی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد اساتید دانشگاه‌ها، ۳۴ درصد اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۶۰ درصد ظرفیت مراکز آموزشی و علمی، ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی و کارشناسی، تعداد زیادی از قهرمانان بین‌المللی در حوزه‌های علمی و ورزشی و بسیاری از کارآفرینان برتر اقتصادی زنان هستند.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: این موفقیت‌ها نشان دهنده ظرفیت‌های بی نظیر ایجاد شده در نظام جمهوری اسلامی برای شکوفایی و ایفای نقش اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زنان و دختران ایران است.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم برای نهاد خانواده به ویژه در حوزه مسکن و جوانی جمعیت را در طول تاریخ ایران بی‌نظیر دانست.

استاندار یزد در ادامه از تمامی مادران دهه شصتی حاضر در این مراسم، بانوان تأثیرگذار استان، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و کلیه مجموعه‌های فعال در این حوزه قدردانی کرد.‌

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در یزد برگزار شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دومین کنگره بانوان تأثیرگذار در یزد برگزار شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.