دبیر بیست و پنجمین جشنواره تیاتر فتح خرمشهر معرفی شد

دبیر بیست و پنجمین جشنواره تیاتر فتح خرمشهر معرفی شد

دبیر بیست و پنجمین جشنواره تیاتر فتح خرمشهر با حکم مدیر کل هنر های نمایشی معرفی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، «مجید منادی» به عنوان دبیر بیست و پنجمین جشنواره تیاتر فتح خرمشهر، با حکم مدیر کل هنر های نمایشی معرفی شد.

در متن حکم مجید منادی و خطاب به وی آمده است: «جشنواره تیاتر فتح خرمشهر به عنوان یکی از رویداد های شاخص تیاتر در حوزه مقاومت و ایثار، واجد جایگاه ارزشمندی در میان هنرمندان شریف تیاتر و مردمان صبور و استوار خوزستان، به ویژه خرمشهر است.

رویدادی که محمل وجیهی برای ثبت صحنه های ایثار قهرمانان راستین وطن در قاب ماندگار هنرنمایش، از دریچه بینش و خلاقیت اهالی محترم این هنر است و بی گمان شایسته پایش و ارتقای همواره.

نظر به تجربه و تعهد جنابعالی و مسیولیت شما در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیست و پنجمین جشنواره تیاتر فتح خرمشهر» منصوب می شوید.

امید که به لطف ایزد مهربان، با برنامه ریزی مناسب، هم افزایی توان و امکانات نهاد های استانی و بهره-مندی از تخصص و تجربه هنرمندان تلاشگر خوزستان و به ویژه هنرمندان آبادان و خرمشهر قهرمان در برپایی شایسته این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»

مطابق فراخوان اعلام شده بیست و پنجمین جشنواره ملی تیاتر فتح خرمشهر، این جشنواره از 29 اردیبهشت تا 3 خردادماه 1403 در شهر خرمشهر (استان خوزستان) برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دبیر بیست و پنجمین جشنواره تیاتر فتح خرمشهر معرفی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دبیر بیست و پنجمین جشنواره تیاتر فتح خرمشهر معرفی شد"، کلیک کنید.