دانشجویان باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه مدیریتی را یاری کنند

دانشجویان باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه مدیریتی را یاری کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه مجموعه مدیریتی دانشگاه را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران این واحد دانشگاهی اظهار کرد: یکی از انگیزه‌های معنوی و پیش برنده ما برای کار در دانشگاه خدمت به نظام ارزشی و خدمت به کسانی بوده که در شکل‌گیری این نظام سهیم هستند و به این خدمت افتخار می‌کنیم. به این نوع خدمت به جامعه ایثارگر که بخشی از ارزش وجودی ما در سایه تلاش این بزرگواران است افتخار کرده و این موضع واحد کاشان در قبال دانشجویان شاهد و ایثارگر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه به حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر نیاز دارد، افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه مجموعه مدیریتی دانشگاه را یاری کنند. سازوکار دانشگاه آموزشی، فرهنگی، دانشجویی، پژوهشی و اجرایی است. دانشجویان با ستاد شاهد دانشگاه ارتباط خود را قوی‌تر کنند و از ابتدای حضور در دانشگاه از فرایند‌های آموزشی و مالی آگاه شوند تا در آینده تحصیلی و شغلی خود با مشکل مواجه نشوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد: دانشجویان بدانند در دانشگاهی تحصیل می‌کنند که به لحاظ سرآمدی، کارآمدی و روزآمدی یکی از قطب‌های علمی کشور بوده و همه تلاش ما این است که برای اعتلای نام دانشگاه و ترفیع این مجموعه در خدمتگزاری به دانشجویان که به حق صاحبان نظام جمهوری اسلامی هستند از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

عرب‌زاده بیان کرد: حضور دانشجویان در دانشگاه را به مانند برکتی در فعالیت‌های دانشگاه می‌دانیم و امیدواریم این تلاش‌ها باقیات و صالحاتی باشد که در یوم تبلی السرائر به آن افتخار کنیم.

غلامرضا حیدری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان نیز توفیق خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر را به مانند جهاد در خدمت مقدم جبهه عنوان کرد.

عباسعلی اکبرزاده مرشدی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز عنوان کرد: تلاش در راستای ارتقای بنیه علمی و فرهنگی دانشجویان خانواده شاهد و ایثارگر را وظیفه خود می‌دانیم.

جواد دهقانی رئیس دفتر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با ارائه گزارشی بیان کرد: حدود ۴۵۰ دانشجو در جامعه هدف شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی تحصیل می‌کنند و فعالیت کانون تخصصی ایثار و شهادت واحد کاشان به سرپرستی دانشجو زینب سادات ناصری نژاد به‌عنوان برگزیده کشوری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشجویان باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه مدیریتی را یاری کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشجویان باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه مدیریتی را یاری کنند"، کلیک کنید.