حریق تالاب انزلی عمدی بوده است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

حریق تالاب انزلی عمدی بوده است - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

محمدرضا حق بین در گفت وگو با خبرنگار پادینامگ به تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی در اراضی حاشیه تالاب انزلی پرداخت و اظهار کرد: حدود 3 هکتار از اراضی تالابی طعمه حریق شد و با تلاش گروه های امدادی، هلال احمر و آتش نشانی در کمتر از 4 ساعت حریق به طول کامل مهار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه عمدی بودن حریق تالاب انزلی محرز شده است، گفت: برآوردهای اولیه حاکی از انسانی و عمدی بودن آن دارد که در صورت احراز، برخورد سریع و قاطع صورت می گیرد.

حق بین از تشکیل 9 فقره پرونده تخلف مربوط به آتش سوزی های تالاب انزلی خبر داد و اضافه کرد: که از برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، با افرادی که از روی عمد اقدام به آتش زدن منابع طبیعی و محیط زیست می کنند، برخورد قاطع می شود.

وی گفت: 10 اکیپ از شهرداری و آتش نشانی انزلی و فرمانداری شهرستان و اداره بندر و ادارات منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست و بسیج و نیروهای مردمی اقدام به اطفای حریق کرده و خوشبختانه از گسترش آتش سوزی جلوگیری کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حریق تالاب انزلی عمدی بوده است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حریق تالاب انزلی عمدی بوده است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.