جشنواره گل مردان ناگلزمان در افتتاحیه یورو 2024

جشنواره گل مردان ناگلزمان در افتتاحیه یورو 2024

دیدار آغازین جام ملت های اروپا شش گل داشت که سهم میزبان پنج گل بود. آلمان برای بردن اسکاتلند به تنها 45 دقیقه زمان نیاز داشت.

به گزارش پادینامگ، نخستین مسابقه هفدهمین دوره جام ملت های اروپا با برتری پنج بر یک آلمان میزبان برابر اسکاتلند به پایان رسید. هنوز 10 دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که «مانشافت» دروازه حریفش را باز کرد و سپس در ادامه و در همان نیمه نخست کار حریفش را تمام کرد و با ارایه فوتبالی هجومی و مالکانه اسکاتلند را از پا درآورد. دریافت سه گل از میزبان بسیار پرانگیزه و در ادامه اخراج یکی از بازیکنان در پایان نیمه نخست باعث شد اسکاتلند خیلی زود تسلیم شود و هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد.

خلاصه دیدار افتتاحیه یورو 2024 را تماشا کنید:

آلمان 5 – اسکاتلند یک

گل ها: ویرتس (10)، موسیالا (19)، هاورتس (1+45، پنالتی)، فولکروگ (68)، جان (3+90) برای آلمان و رودیگر (87، گل به خودی) برای اسکاتلند

کارت قرمز: پورتیوس (44) – اسکاتلند

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره گل مردان ناگلزمان در افتتاحیه یورو 2024" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره گل مردان ناگلزمان در افتتاحیه یورو 2024"، کلیک کنید.