تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری پادینامگ از قزوین؛ حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با محوریت بررسی مشکلات سه واحد صنعتی که با حضور معاون عمرانی و اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران واحدهای صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: در وضعیت کنونی کشور تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و ما باید برای استمرار فعالیت این واحد ها که موجب اشتغالزایی پایدار در استان شده اند، تلاش کنیم.

وی افزود: مدیران بانک ها، دستگاه های اجرایی و صنعتی باید در رفع موانع تولید طبق قوانین و مقررات با واحد های تولیدی و صنعتی مستقر در استان همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین تصریح کرد: بنای ما در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی که در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبتنی بر حمایت از تولید و تحقق شعار جهش تولید و مشارکت مردم، حمایت و رفع موانع واحد هایی است که به صورت جهادی برای توسعه اقتصادی استان تلاش می کنند.

گفتنی است: در این جلسه مشکلات سه واحد صنعتی استان مورد برررسی قرار گرفت و دستورات لازم نیز صادر شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند"، کلیک کنید.