تماشاگران فینال جام حذفی، ۳۰ هزار نفر تعیین شد

تماشاگران فینال جام حذفی، ۳۰ هزار نفر تعیین شد

سرپرست ورزشگاه آزادی خبر داد: حدود ۳۰ هزار نفر از تماشاگران دو تیم سپاهان و مس رفسنجان می‌توانند از ظرفیت ورزشگاه آزادی استفاده کنند.

به گزارش پادینامگ، مهدی نصیبی، سرپرست ورزشگاه آزادی درباره آخرین وضعیت این ورزشگاه برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال بین سپاهان و مس رفسنجان اظهار کرد: بعد از بازی تیم ملی ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی تصور می‌کردیم که دیگر بازی‌ای در این مجموعه برگزار نمی‌شود، بنابراین کلیه زیرساخت‌ها را تغییر دادیم اما بعد از دستوری که مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری فینال جام حذفی بین سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی داد و بازدید میدانی که از ورزشگاه داشتند قرار بر این شد که با همکاری تمام دوستان، ورزشگاه آزادی را برای این بازی آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمهیدات لازم برای آماده‌سازی سکوها و حضور تماشاگران هر دو تیم صورت گرفته است؟ گفت: مجموعه در حال ترمیم و بازسازی است به طوری که از سکوی ۶ تا ۳۱ در حال ترمیم و بازسازی است، امکان نشستن هوادار روی آنها نیست اما در ضلع شرقی و شمالی ورزشگاه می‌توانیم از تماشاگران هر دو تیم استقبال کنیم. حدود ۳۰ هزار نفر از تماشاگران می‌توانند از ظرفیت ورزشگاه استفاده کنند. امیدوارم شرایط خوبی برای حضور تماشاگران در آزادی فراهم کنیم.

سرپرست ورزشگاه آزادی در پایان درباره نور ورزشگاه نیز افزود: امیدوارم از نظر نور ورزشگاه نیز مشکلی ایجاد نشود، همکاران تلاش می‌کنند تا مشکل قطعی برق نداشته باشیم تا میزبان خوبی برای هر دو تیم باشیم.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تماشاگران فینال جام حذفی، ۳۰ هزار نفر تعیین شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تماشاگران فینال جام حذفی، ۳۰ هزار نفر تعیین شد"، کلیک کنید.