تعویق در پخش زنده مسابقه ای که جهان در انتظارش بود

تعویق در پخش زنده مسابقه ای که جهان در انتظارش بود

پخش زنده مسابقه بوکس میان مایک تایسون و جیک پل که میلیون ها نفر دز انتظار تماشای آن از سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس بودند، به تعوق افتاد.

به گزارش پادینامگ، «مایک تایسون» 57 ساله در طول پرواز از میامی به لس آنجلس دچار جراحتی شده است و به همین دلیل مسابقه بوکس میان او و رقیبش «جیک پل» به زمانی دیگر موکول شد.

این مسابقه برای 20 ژوییه برنامه ریزی شده بود و قرار بود به طور انحصاری و زنده از سوی سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس در استادیوم 80 هزار نفری AT&T در آرلینگتون، تگزاس، پخش شود.

به گزارش سی ان ان، قرار است تاریخ جدید این مسابقه هفتم ژوین اعلام شود.

این مبارزه قرار بود اولین مبارزه تایسون از نوامبر 2020 و تقابل با «روی جونز جونیور» در یک مسابقه نمایشی و اولین مسابقه حرفه ای او از سال 2005 باشد. قهرمان اسبق سنگین وزن جهان، یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ محسوب می شود و بسیاری در سراسر جهان در انتظار بازگشت او به میدان مبارزه هستند.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعویق در پخش زنده مسابقه ای که جهان در انتظارش بود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعویق در پخش زنده مسابقه ای که جهان در انتظارش بود"، کلیک کنید.