تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله/بیروت و تل آویو در مرکز حملات

تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله/بیروت و تل آویو در مرکز حملات

ارتش رژیم صهیونیستی مجددا ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرد و همزمان حزب الله تل آویو را هدف شلیک پنج موشک قرار داده است.

به گزارش پادینامگ، جنگنده‌های اسرائیلی دوشنبه شب منطقه «اللیلکی» و استادیوم «الرایه» در ضاحیه بیروت را بمباران کردند. ارتش رژیم اشغالگر همچنین شهرک‌های «نبی شیث» و «طاریا» در منطقه بقاع در شرق لبنان را بمباران کرد.

همزمان حزب الله لبنان تل آویو را هدف حملات موشکی خود قرار داد و پنج فروند موشک شلیک کرد.

کانال ۱۴ تلویزیون اسر ائیل گزارش داد صدای چند انفجار در پی این حمله موشکی حزب الله در تل آویو شنیده شده و آژیر هشدار فعال شد.

رسانه های عبری گزارش دادند همچنین صدای انفجارهای قوی در منطقه «گوش دادن» شنیده شده است.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل گزارش داد پس از گذشت یک‌سال از جنگ، روز دوشنبه آژیر هشدار حملات به تل‌آویو از سه مبدأ متفاوت شنیده شد.

به گزارش سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل، این حملات از غزه، حملات از یمن و لبنان صورت گرفته است.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله/بیروت و تل آویو در مرکز حملات" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله/بیروت و تل آویو در مرکز حملات"، کلیک کنید.