بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی

بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق و جاعل اسناد و مدارک هویتی در محدوده بازار تهران خبر داد.

به گزارش پادینامگ، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به‌دنبال رصدهای اطلاعاتی پلیس و اقدامات فنی، ماموران فردی را که اقدام به سرقت و جعل اسناد و مدارک و فروش مدارک جعلی به افراد سودجو کرده بود، مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز دستگیری این فرد در دستورکار تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار تهران قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌های پلیسی مشخص شد که متهم بسیار حرفه‌ای است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و با هماهنگی مقام قضایی، مخفیگاه نامبرده تحت نظر قرارگرفت و سرانجام ماموران این فرد را درحالی که قصد داشت مدارک جعلی را تحویل یکی از مشتریان خود دهد، شناسایی و دستگیر کردند. 

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهارکرد:‌ در ادامه تحقیقات، از متهم تعدادی اسناد و مدارک سرقتی و جعلی شامل گواهینامه، دسته چک‌های مسروقه، اسناد مالکیت تک برگ و دفترچه های مسروقه، شناسنامه و کارت ملی، گواهینامه، کارت خودرو و پادینامگ های جعلی مربوط به اداره مختلف دولتی، بانک های دولتی و خصوصی و پادینامگ صدور سند کشف و این فرد به کلانتری منتقل شد.

مافی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، گفت: متهم به ۵۰ فقره جعل سند و فروش آن به افراد سودجو اعتراف کرده است. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی"، کلیک کنید.