انهدام باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های جنوب شرق

فرمانده مرزبانی انتظامی، از انهدام باند سازمان یافته قاچاق موادمخدر و کشف بیش از نیم تن مخدر صنعتی و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

انهدام باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های جنوب شرق

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند، به محض مشاهده مرزبانان و به علت حجم زیاد آتش آنان، زمین گیر و خود را تسلیم مأموران کردند.

سردار گودرزی در این درگیری مسلحانه به موفقیت و قاطعیت مرزبانان اشاره داشت و تصریح کرد: مرزداران سلحشور و مقتدر در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری ۳ نفر قاچاقچی مسلح، مقدار ۵۸۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۲۵۳ کیلوگرم مرفین، ۹۸ کیلوگرم شیشه، ۳۵ کیلوگرم هروئین، ۱۹۵ کیلوگرم تریاک به همراه تعداد ۱۴ قبضه سلاح کلت کمری، دو قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه، ۴ دستگاه بی سیم دستی، ۸ دستگاه کاسه شاررژ، دو عدد دوربین چشمی و تعداد ۱۲۴ هزار ۴۷۱ عدد انواع قرص قاچاق را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی فراجا، مرز‌های ایران اسلامی را برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های جنوب شرق" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های جنوب شرق"، کلیک کنید.