انهدام باند ادوات موسیقی در سمنان/ 97دستگاه پیانو کشف شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

انهدام باند ادوات موسیقی در سمنان/ 97دستگاه پیانو کشف شد - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، سرهنگ سید علی میر احمدی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان و استان تهران باند سازمان یافته قاچاق کالا حاوی ادوات موسیقی منهدم شد، ابراز داشت: این باند قصد انتقال پیانو از بوشهر به سمت مرکز کشور را داشتند.

وی ضمن بیان اینکه قاچاقچیان در اقدام خود ناکام ماندند، افزود: پلیس موفق به شناسایی و توقیف هفت خودرو شوتی، سه خودرو راه پاک کن و یک خاور شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در بازرسی از خودروهای شوتی 97 دستگاه پیانو کشف و ضبط شدند، ابراز داشت: این محموله فاقد مدارک لازم گمرکی و همگی قاچاق بودند.

میر احمدی در ادامه تصریح کرد: عوامل اجرایی این باند شامل 9 راننده خودرو شوتی، یک گرداننده باند، یک راننده خاور و یک انباردار دستگیر و برای ادامه سیر قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

وی ضمن بیان اینکه ارزش این محموله بنا به نظر کارشناسان امر 110 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: با هر گونه مصادیق قاچاق کالا که بخواهد به اقتصاد کشور ضربه وارد کند، قطعاً به طور جد برخورد خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انهدام باند ادوات موسیقی در سمنان/ 97دستگاه پیانو کشف شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انهدام باند ادوات موسیقی در سمنان/ 97دستگاه پیانو کشف شد – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.