انتخابات مجامع اولویت نخست هلال احمر استان ها باشد

انتخابات مجامع اولویت نخست هلال احمر استان ها باشد

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: انتظار داریم انتخابات مجامع اولویت نخست جمعیت استان ها باشد و خروجی تلاش های ما برای افزایش تعداد اعضا و داوطلبان در طول دو سال گذشته باید با برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری مجامع این جمعیت در مردادماه نمود عینی داشته باشد.

به گزارش پادینامگ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی در جلسه وبیناری با مدیران عامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان ها با اشاره به تعویق یک ماهه موعد انتخابات مجامع این جمعیت به دلیل تقارن تاریخ قبلی با زمان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات مجامع نماد مردمی بودن و نقش پررنگ داوطلبان در ارکان جمعیت هلال احمر است.

سلیمانی با بیان اینکه شوراهای اجرایی شعب جمعیت هلال احمر بازوی مشورتی و نماد خرد جمعی در تصمیم گیری های سازمانی در سطوح صف این جمعیت می باشد، از جمعیت هلال احمر استان ها خواست تا در فرصت باقی مانده تا انتخابات مجامع، اهتمام جدی به تمهید مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، شفاف، سالم و اثرگذار داشته باشند.

وی خطاب به مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان ها افزود: ششمین دوره انتخابات مجامع اولویت نخست جمعیت استان ها باشد و خروجی تلاش های ما برای افزایش تعداد اعضا و داوطلبان در طول دو سال گذشته باید با برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری مجامع این جمعیت در مردادماه نمود عینی داشته باشد.

دبیر ستاد مرکزی اجرایی ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر نیز در این وبینار گفت: جمعیت هلال احمر استان ها حداکثر تا سه روز آینده فرصت دارند تا به ثبت فعالیت های اعضا و داوطلبان در سامانه بپردازند و پس از پایان این مهلت، امکان ثبت فعالیت در سامانه وجود نخواهد داشت.

علی درویش پور تصریح کرد: تا کنون 40 درصد از ثبت فعالیت ها مربوط به سازمان جوانان و 23 درصد مربوط به سازمان داوطلبان بوده است و انتظار می رود با تلاش حداکثری تا 12 خردادماه، تعداد اعضا و داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات مجامع را به 800 هزار نفر برسانیم.

درویش پور در همین خصوص از مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان ها خواست تا معاونان امور جوانان و داوطلبان و روسای شعب خود را الزام به تسریع در ثبت فعالیت اعضا و داوطلبان کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بلامانع بودن شرکت بازنشستگان جمعیت هلال احمر در انتخابات مردادماه مجامع خبر داد و این امر را منوط به عدم ایراد از سوی دیوان عدالت اداری به مصوبه ستاد مرکزی اجرایی ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر دانست.

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر در پایان از برنامه ریزی ستاد مرکزی اجرایی ششمین دوره انتخابات مجامع این جمعیت برای برگزاری دوره آموزشی فشرده با موضوع انتخابات در مدت زمان باقی مانده تا 12 مردادماه و با تقسیم کشور به 9 منطقه میزبان خبر داد.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات مجامع اولویت نخست هلال احمر استان ها باشد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات مجامع اولویت نخست هلال احمر استان ها باشد"، کلیک کنید.