افزایش 1500 نفری شرکت کنندگان المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

افزایش 1500 نفری شرکت کنندگان المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور

معاون وزیر بهداشت گفت: در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی امسال افزایش 1500 نفری داشتیم که در مجموع حدود چهار هزار نفر در این آزمون اولیه شرکت کرده اند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه های همگرایی در علوم پایه، استدلال بالینی، آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی و حیطه هنر و سلامت برگزار شد.

ابوالفضل باقری فرد؛ معاون آموزشی وزارت بهداشت، ضمن بازدید از حوزه برگزاری این آزمون گفت: امروز آزمون اولیه شانزدهمین آزمون المپیاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در پنج حیطه به صورت الکترونیک برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در پنج حیطه همگرایی در علوم پایه، استدلال علوم بالینی، آموزش پزشکی، مدیریت و حیطه هنر و سلامت که امسال برای نخستین بار به المپیاد اضافه شده است برگزار می شود و سپس کارآفرینی و کسب وکارهای فناورانه نیز به آن اضافه خواهد شد.

باقری فرد، از افزایش متقاضیان در آزمون امسال خبر داد و گفت: در المپیاد امسال افزایش 1500 نفری داشتیم که در مجموع حدود چهار هزار نفر در این آزمون اولیه شرکت کرده اند.

وی تاکید کرد: تغییرات اساسی در نحوه برگزاری آزمون ایجاد شده و افراد بر اساس توانایی ها فردی و گروهی خود انتخاب و به مراحل بعدی راه می یابند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، در پایان ابراز امیدواری کرد، خروجی های این المپیاد قطعاً به اعتلای آموزش پزشکی در کشور کمک خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش 1500 نفری شرکت کنندگان المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش 1500 نفری شرکت کنندگان المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور"، کلیک کنید.