افتتاح یک زیرگذر در ارومیه 3 ماه بعد از زمان وعده داده شده

افتتاح یک زیرگذر در ارومیه 3 ماه بعد از زمان وعده داده شده

به گزارش خبرگزاری پادینامگ از آذربایجان غربی، در آستانه عید سعید قربان، پروژه زیرگذر شورا -شهید بهشتی در مراسمی با حضور جمع کثیری از مسیولین استانی و شهری و جمعی از شهروندان بازگشایی شد و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

مطابق مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و مصوبات شورای ترافیک آذربایجان غربی جهت روانسازی ترافیک دو کریدور مهم ترافیکی شمالی جنوبی و کریدور غربی شرقی ساخت زیرگذر شورا- شهید بهشتی به طول 342 متر و عرض 18 متر و با مساحت عرشه یک هزار و 200 متر مربع با حجم خاکبرداری 30 هزار مترمکعب و تعداد 190 شمع در بیشینه عمق 25 متری با حجم کل بتن ریزی 6297 مترمکعب و کل سطح آسفالت 16000 مترمربع با برآورد اولیه 890 میلیارد ریال در 29 شهریورماه سال 1402 کلنگ زنی و وارد فاز اجرا شد.

توضیح این که مبلغ کارکرد اجرای پروژه زیرگذر شورا- شهید بهشتی در حدود 1200 میلیارد ریال است.

گفتنی است این پروژه شهریورماه سال گذشته کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن با وعده افتتاح در 6 ماه آغاز شد که امروز بعد از نه ماه به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است که همزمان با گشایش زیرگذر شهدای خدمت در تقاطع شورا -شهید بهشتی، 10 دستگاه اتوبوس بازسازی شده با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد ریال وارد چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح یک زیرگذر در ارومیه 3 ماه بعد از زمان وعده داده شده" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح یک زیرگذر در ارومیه 3 ماه بعد از زمان وعده داده شده"، کلیک کنید.