اصغر سلیمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ دولت من صداقت، عقلانیت و توسعه است

با حضور در وزارت کشور؛

اصغر سلیمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد دولت من صداقت، عقلانیت و توسعه است

نماینده مجلس دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نام دولت من صداقت، عقلانیت و توسعه است.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، اصغر سلیمی، نماینده مردم در مجالس دهم و یازدهم شورای اسلامی دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نام دولت من صداقت، عقلانیت و توسعه است.

به گزارش پادینامگ، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین 45 دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان 5 دقیقه به ارایه برنامه های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اصغر سلیمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ دولت من صداقت، عقلانیت و توسعه است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اصغر سلیمی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد/ دولت من صداقت، عقلانیت و توسعه است"، کلیک کنید.