استاندار همدان: مدیران با رسانه‌ها در ارتباط دائم باشند

استاندار همدان: مدیران با رسانه‌ها در ارتباط دائم باشند

به گزارش خبرگزاری پادینامگ استان همدان، حمید ملانوری‌شمسی در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای همدان گفت: رسانه‌ها، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای رسیدن به توسعه پایدار هستند.

وی افزود: رسانه جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارد چراکه مردم به عنوان خدمت‌ گیرندگان باید از وضعیت امور و اقدامات انجام شده توسط خدمت‌ دهندگان مطلع باشند.

ملانوری اضافه کرد: بهره‌وری بالا و افزایش رضایتمندی آحاد جامعه باید با یک برنامه‌ریزی درست و مبتنی بر اطلاعات و داده‌های دقیق صورت گیرد و رسانه‌ها می‌توانند در راستای شفافیت هر چه بیشتر این اطلاعات به حاکمیت و نظام کمک کنند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ارتباط منطقی و دوسویه میان مردم و مسئولان باید از طریق رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و استانی برقرار شود.

ملانوری شمسی یادآور شد: این ارتباط موجب می شود تا نیازها و انتظارات مردم شنیده شود و کارگزاران نظام نیز برنامه‌های خود را متناسب با آن تنظیم کنند و اقدامات انجام شده برای مردم را هم به سمع و نظر آنان برسانند.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند فضای جامعه را برای رشد و توسعه آماده کنند و کارگزاران نظام باید از این فرصت استفاده کرده و با رسانه‌ها ارتباط بیشتری برقرار کنند.

استاندار همدان افزود: برای توسعه‌ استان باید ابتدا استان و ظرفیت‌های موجود را به‌خوبی شناخت سپس آن را به داخل و خارج کشور معرفی کرد و رسانه‌ها، به‌ویژه صداوسیما، نقشی کلیدی در این معرفی دارند.

استاندار همدان ادامه داد: معرفی صحیح ظرفیت‌ها و امکانات به توسعه سرمایه‌گذاری و پیشرفت استان کمک می‌کند.

وی گفت: نقش رسانه‌ها تنها به حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها می‌توانند نقشی محوری در امنیت اجتماعی ایفا کنند.

استاندار همدان اظهار کرد: ایجاد امنیت در جامعه نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق و کاهش تنش‌های اجتماعی است که رسانه‌ها می‌توانند به‌خوبی از عهده آن برآیند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار همدان: مدیران با رسانه‌ها در ارتباط دائم باشند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار همدان: مدیران با رسانه‌ها در ارتباط دائم باشند"، کلیک کنید.