ارتقای انجمن های علمی دانشگاه لرستان به سطح فناوری و نوآوری – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

ارتقای انجمن های علمی دانشگاه لرستان به سطح فناوری و نوآوری - خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، امین طاهری گراوند امروز چهارشنبه در جلسه پارک علم و فناوری با معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بر همکاری های بین این دو در راستای ورود دانشجویان به حوزه نوآوری و فناوری تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم تقویت و ترویج اقتصاد مبتنی بر کارآفرینی، بر گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان، نقش اقتصاد دانش بنیان و پارک های علم و فناوری را در کمک به نهادینه شدن فعالیت های فناور و دانش بنیان در جامعه بنیادی دانست و برای گسترش همکاری ها و همیاری های پارک با نظام آموزش عالی استان اعلام آمادگی کرد.

در این نشست، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز از افزایش همکاری ها با پارک علم و فناوری لرستان باهدف حمایت هرچه بیشتر از فعالیت انجمن های علمی دانشجویی و مشارکت هرچه بیشتر اساتید در فعالیت های دانش بنیان، استقبال کرد.

وی، وجود پارک علم و فناوری در استان را یک ظرفیت دانست که می تواند در رونق هرچه بیشتر فعالیت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، اثرگذار باشد.

فاطمه احمدی، مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در گزارشی از وضعیت فعلی فعالیت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ارایه داد و انجمن های علمی دانشجویی را یک ظرفیت پویا و فعال دانست که می توانند با کمک پارک علم و فناوری فعالیت های خویش را کاراتر کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقای انجمن های علمی دانشگاه لرستان به سطح فناوری و نوآوری – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقای انجمن های علمی دانشگاه لرستان به سطح فناوری و نوآوری – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.