ارایه خدمات دیالیز به میهمانان نوروزی بیمار دیالیزی در بیمارستان های هرمزگان

ارایه خدمات دیالیز به میهمانان نوروزی بیمار دیالیزی در بیمارستان های هرمزگان

پادینامگ/هرمزگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از ارایه خدمات دیالیز به 235 بیمار دیالیزی که به عنوان مسافر و گردشگر در استان حضور داشتند خبر داد.

منوچهر کمالی شامگاه، 21 فروردین در گفت و گو با خبرنگار پادینامگ در هرمزگان، اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه سلامت نوروزی در تعطیلات عید نوروز به 739 بیمار دیالیزی هم استانی و همچنین 235 بیمار دیالیزی مهمان از سایر نقاط کشور در بیمارستان های استان خدمات دیالیز ارایه شد. 

وی افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون 27 دستگاه به بخش های دیالیز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزوده شده که هزینه هر دستگاه بیش از 700 میلیون تومان است. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: 11 دستگاه دیالیز جدید به بخش درمان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) اضافه شد، که هم اینک شمار دستگاه های دیالیز در بیمارستان های استان به253 دستگاه رسیده است. 

به گفته کمالی: عمر مفید یک دستگاه دیالیز در شرایط مطلوب و استاندارد به صورت میانگین قریب به 30 هزار ساعت است و ماهیانه بیش از 7 میلیون ریال صرف نگهداری هر یک از این دستگاه ها خواهد شد. 

وی هزینه اقلام مصرفی برای انجام یک نوبت دیالیز را بیش از 77 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خوشبختانه فرانشیز دیالیز بیماران ایرانی صفر بوده و این عزیزان هیچ مبلغی را بابت دریافت خدمات دیالیز پرداخت نمی کنند.

 پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه خدمات دیالیز به میهمانان نوروزی بیمار دیالیزی در بیمارستان های هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه خدمات دیالیز به میهمانان نوروزی بیمار دیالیزی در بیمارستان های هرمزگان"، کلیک کنید.