اختلال در تامین آب غرب استان تهران رفع شد

اختلال در تامین آب غرب استان تهران رفع شد

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران از اجرای پروژه های اضطراری طی دو هفته آینده در محدوده غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری پادینامگ، حسام خسروی معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران، گفت: با اقدام های فوری، همه سیستم های کنترل فشار شبکه روی وضعیت گرما و متناسب با دمای هوا تنظیم شد و هم اکنون در هیچ نقطه ای از پایتخت مشکلی در امر آب رسانی وجود ندارد.

وی به افت منابع آب زیرزمینی در محدوده غرب تهران به ویژه شهریار و بارگذاری سرریز جمعیت پایتخت در این محدوده اشاره و تاکید کرد: با مجموعه اقدام های فوری که توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران طی روزهای اخیر صورت گرفته، هم اکنون مشکل افت فشار و اختلال در آب رسانی برطرف شده و شبکه توزیع آب شهرستان شهریار در بسیاری از نقاط به حالت پایدار رسیده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران از اجرای پروژه های اضطراری طی دو هفته آینده در محدوده غرب استان تهران خبر داد و گفت: مطابق این برنامه، تا آنجا که امکان داشته است از منابع آب سطحی استفاده می کنیم و با اجرای پروژه های مهندسی مجدد پنج حلقه چاه، حفر و تجهیز دو حلقه چاه جدید و وارد مدار کردن چهار حلقه چاه بخش کشاورزی با کیفیت بالا، به میزان قابل ملاحظه ای به منابع آب شرب با کیفیت آن محدوده افزوده خواهد شد.

خسروی شناسایی و قطع انشعاب های غیرمجاز و محدودسازی انشعاب های با مصارف بالا را ازجمله اقدام های مهمی برشمرد که در محدوده غرب استان تهران برای پایداری تامین آب و مدیریت مصارف آب شرب اجرا می شود.

وی همچنین از راه اندازی 15 اکیپ فعال برای شناسایی انشعاب های غیرمجاز در محدوده غرب استان تهران خبر داد و گفت: مصارف انشعاب های بزرگ نیز از طریق آموزش مدیریت مصرف کنترل خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر لزوم مدیریت مصرف آب توسط شهروندان تاکید کرد و از پایتخت نشینان و ساکنان شهرهای مختلف استان تهران درخواست کرد: 10 الی 15 درصد در مصارف خود صرفه جویی و از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختلال در تامین آب غرب استان تهران رفع شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختلال در تامین آب غرب استان تهران رفع شد"، کلیک کنید.