احیا و مرمت ۲۴ رشته قنات در بروجرد در دولت سیزدهم

احیا و مرمت ۲۴ رشته قنات در بروجرد در دولت سیزدهم

پادینامگ/لرستان مدیر جهاد کشاورزی بروجرد از احیا و مرمت ۲۴ رشته قنات در شهرستان خبر داد.

جواد گودرزی در گفت‌وگو با پادینامگ، اظهار کرد: در مدت زمان دولت سیزدهم ۱۸ رشته قنات از محل اعتبارات ملی قنوات با مشارکت مردمی به مبلغ ۳۴ هزار میلیون ریال و ۶ رشته قنات از محل اعتبارات استانی قنوات به مبلغ ۹۵۵۰ میلیون ریال احیا و مرمت شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث جاده بین مزارع در روستای کپرجودکی به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۸۳۵۰ میلیون ریال، احداث جاده بین مزارع در روستای کفشگران به طول ۵.۱کیلومتر از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۶۸۰۰ نیز در این مدت انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد اضافه کرد: بهسازی استخر ذخیره آب روستای هیراب به مبلغ ۱۰۰۰ میلیون ریال و اجرای آبیاری تحت فشار در سطح ۳۵ هکتار با اعتبار ۳۵۰۰۰ میلیون ریال و اجرای طرح پوشش کانال به جذب ۹۸۴۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این مدت زمان یاد شده است.

گودرزی تأیید حواله سوخت برای تعداد ۷۸۱۱ دستگاه تراکتور، ۱۹۰ دستگاه کمباین گندم، ۵۰ دستگاه کمباین برنج و مجموع سوخت تحویلی به میزان تقریبی ۱۱ میلیون لیتر، جذب تسهیلات از محل خط ۱۱ مکانیزاسیون جهت خرید ادوات کشاورزی به تعداد ۳۶ طرح و به ارزش بیش از ۸۰۰۰ میلیون ریال و پلاک گذاری حدود ۱۰۰ دستگاه تراکتور را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین در دولت رئیس جمهور شهید ۲۵۸۲ مورد بازرسی انجام شد که ۵۱۲ مورد تخلف صنفی ثبت و ۲۵ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

مدبر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: ضبط ۹۴۴ کیسه آرد مشکوفه، توزیع ۱۹ تن گوشت منجمد قرمز، شکر ۲۶۹ تن، انواع برنج ۱۹۰ تن، مرغ منجمد ۳۲ تن و توقیف حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت وارداتی گوسفندی با دستور مرجع قضایی و نظارت برتوزیع مرغ گرم نیز در این مدت انجام شده است.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احیا و مرمت ۲۴ رشته قنات در بروجرد در دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احیا و مرمت ۲۴ رشته قنات در بروجرد در دولت سیزدهم"، کلیک کنید.