آمادگی کامل خراسان شمالی برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی صفر

آمادگی کامل خراسان شمالی برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی صفر

پادینامگ/خراسان شمالی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان شمالی از آمادگی کامل ستاد خدمات سفر این استان برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران در دهه پایانی صفر خبر داد.

علی مستوفیان امروز (۱۰ شهریور ماه) بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امدادی برای خدمات‌رسانی به عزاداران در تعطیلات شهادت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع) در آمادگی کامل هستند.

وی ادامه داد: کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران و زائران موجب جذب گردشگران، افزایش مدت ماندگاری مسافران و کاهش تصادف‌های جاده‌ای خواهد شد.

مستوفیان گفت: ایام تعطیلات به‌صورت شبانه‌روزی در تمام محورهای مواصلاتی استان که مسیر تردد رفت‌ و برگشت زائران امام رضا (ع) است، برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران بر رعایت بهداشت و دستورالعمل‌ها، آمادگی دستگاه‌های امدادی و انتظامی، تأسیسات گردشگری و … نظارت می‌شود.

به گزارش پادینامگ به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: با توجه‌ به اینکه استان خراسان شمالی در مسیر زوار حرم رضوی قرار دارد می‌طلبد تا نسبت به برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب به زائران اقدام شود.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی کامل خراسان شمالی برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی صفر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی کامل خراسان شمالی برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی صفر"، کلیک کنید.