آسمان اردبیل ابری است – پادینامگ

آسمان اردبیل ابری است - پادینامگ

پادینامگ/اردبیل طی امروز (پنج شنبه 24 خرداد) و فردا شرایط جوی همچنان ناپایدار بوده و در ساعات بعدازظهر و عصر ضمن رشد ابرهای همرفتی، در مناطقی از استان رگبار و رعدوبرق گاهی توام با تندباد موقتی پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل، طی امروز (پنج شنبه 24 خرداد) و فردا شرایط جوی همچنان ناپایدار بوده و در ساعات بعدازظهر و عصر ضمن رشد ابرهای همرفتی، در مناطقی از استان (غالباً در مناطق مرکزی، جنوبی، بخش هایی از شهرستان های گرمی و انگوت و مناطق همجوار با استان آذربایجان شرقی) رگبار و رعدوبرق گاهی توام با تندباد موقتی (در مناطق مستعد با احتمال رخداد تگرگ و اصابت صاعقه) پیش بینی می شود.

هرچند فردا (جمعه 25 خرداد) قدری از شدت ناپایداری های جوی کاهش می یابد و بیشتر در مناطق کوهستانی و ارتفاعات رخداد مخاطرات جوی از احتمال بیشتری برخوردار خواهد بود.

همچنین طی دو روز آینده وزش باد غالباً ملایم تا متوسط بوده و تغییرات دمایی انتظار نمی رود. اما از روز شنبه تا اواسط هفته آینده ضمن پایداری شرایط جوی، دمای هوا بطور محسوس افزایش می یابد.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسمان اردبیل ابری است – پادینامگ" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسمان اردبیل ابری است – پادینامگ"، کلیک کنید.