لامردیها در مصلی الغدیر به سوگ خادم الرضا آیت الله رییسی نشستند – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، اجتماع پرشور و معنوی عزاداران لامردی و آیین سوگواری مردم ولایت مدار و انقلابی لامرد در سوگ شهادت خادم الرضا، رییس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان وی شامگاه دوشنبه 31 اردیبهشت در مصلی الغدیر این شهر آغاز و با سوز و گداز خاصی تا پاسی از شب ادامه یافت.

این مراسم با مشارکت پرشور مردم و با حضور حجت الاسلام محمدجواد آزاد نماینده ولی فقیه در لامرد و امام جمعه این شهر، احمد خضری فرماندار لامرد، سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، محمدباقر حقایقی رییس دادگستری شهرستان لامرد، رشیدی دادستان این شهر و دیگر مسیولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار لامرد برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد در این آیین با بیان خصوصیات اخلاقی رییس جمهور شهید آیت الله رییسی بیان کرد: این شهید والامقام شخصیتی انقلابی، جهادی و مردمی بود و خود را وقف خدمت به مردم کرده بود.

وی گفت: رییس جمهور دولت سیزدهم با هدف خدمت به مردم تلاش می کرد و بر جهاد و خدمت به مردم بویژه مستضعفین تاکید داشت.

لامردیها در مصلی الغدیر به سوگ خادم الرضا آیت الله رییسی نشستند

آزاد تاکید کرد: خدمات خالصانه دولت مردمی آیت الله رییسی را باید برای مردم تشریح کرد تا به خوبی از خدمات ارزنده وی در این دولت بیشتر جویا شوند.

امام جمعه لامرد گفت: شهادت هنر مردان خداست و چه خوب است پایان زندگی یک انسان به شهادت ختم شود و همه این شهدا راه خدمت، قطعاً نزد خداوند سبحان روزی می خورند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لامردیها در مصلی الغدیر به سوگ خادم الرضا آیت الله رییسی نشستند – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لامردیها در مصلی الغدیر به سوگ خادم الرضا آیت الله رییسی نشستند – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.