صدور رای از دادگاه انقلاب برای 27 هزار و 900 دستگاه وسیله نقلیه

صدور رای از دادگاه انقلاب برای 27 هزار و 900 دستگاه وسیله نقلیه

رییس کل دادگستری استان تهران به ارایه گزارشی از روند تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت های رسوبی در توقف گاه های زیر نظر فراجا در استان تهران پرداخت.

به گزارش پادینامگ، «القاصی» در نشست شورای عالی قوه قضاییه گفت: در راستای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت های رسوبی در توقف گاه های زیر نظر فراجا در استان تهران تاکنون 11 جلسه به میزبانی دادگستری استان و با حضور مقامات ذیربط برگزار شده و در رابطه با بیش از 65 هزار و 700 دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده اند.  

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از 27 هزار و 900 دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده های 37 هزار و 800 دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و 485 دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ های استان تهران خارج شده اند و طبق برنامه ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا 27 خرداد 1403، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ ها خارج شوند.

تعیین تکلیف 245 دستگاه وسیله نقلیه که در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه

«صالحی» دادستان تهران نیز در این جلسه به ارایه گزاشی از اقدامات صورت گرفته دادستانی تهران در حوزه گمرکات و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سال 1402 پرداخت و گفت: مسیولان دادستانی تهران در سال گذشته و در راستای ساماندهی وضعیت گمرکات و اموال تملیکی، 10 جلسه را برگزار کرده و 45 بازدید میدانی انجام دادند. 

وی با اشاره به تصویب 219 مصوبه از سوی دادستانی تهران در راستای ساماندهی وضعیت گمرکات و اموال تملیکی طی سال گذشته، از تعیین تکلیف 145 دستگاه وسیله نقلیه در سال 1402 خبر داد.

صالحی همچنین از تعیین تکلیف 18 هزار و 835 ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی تهران به ارزش تقریبی 92 هزار میلیارد ریال در سال 1402 خبر داد و گفت: این میزان ردیف کالا از حیث تعداد اقلام 23 درصد و از حیث ارزش ریالی 116 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته است. 

دادستان تهران در ادامه، از تعیین تکلیف 245 دستگاه وسیله نقلیه که در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران قرار داشتند، خبر داد و گفت: همچنین طی سال گذشته، در نتیجه اقدامات صورت گرفته در راستای تعیین تکلیف اموال بلاصاحب موجود در فرودگاه ها، ادارات پست و یگان های انتظامی، بیش از  10 هزار و 600 فقره از این اموال در فرودگاه ها، بیش از هزار و 100 فقره در ادارات پست و بیش از 42 هزار و 900 فقره در یگان های انتظامی، تعیین تکلیف شدند.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور رای از دادگاه انقلاب برای 27 هزار و 900 دستگاه وسیله نقلیه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور رای از دادگاه انقلاب برای 27 هزار و 900 دستگاه وسیله نقلیه"، کلیک کنید.