سیل و طوفان در شمال ایتالیا؛ شدیدترین بارندگیِ 170 سال اخیر در «میلان»+فیلم

سیل و طوفان در شمال ایتالیا؛ شدیدترین بارندگیِ 170 سال اخیر در «میلان»+فیلم

طوفان های شدید چند روز اخیر منجر به بارندگی های تاریخی و خسارات قابل توجه در شمال ایتالیا شده است.

به گزارش پادینامگ، مقامات محلی اعلام کردند میزان بارش ها در شهر «میلان» رکورد زده و حجم بارندگی در این شهر در 170 سال گذشته بی سابقه بوده که منجر به سیل گسترده و اختلال در سفرها شده است.

بارش های سیل آسا منجر به طغیان دو رودخانه در حومه این شهر شد.

خبرگزاری ایتالیایی «آنسا» گزارش کرد در برخی مناطق طوفان زده، برق ده ها مشترک قطع شده است، بعضی از شهروندان در خانه های خود محبوس شده اند، سقف خانه ها بر اثر وزش باد شدید کنده شده اند و سقوط درختان منجر به آسیب دیدگی کابل های برق شده است.

پارکینگ های خودرو در برخی نواحی در آب غوطه ور شده و مسیولان از مردم خواسته اند در حال حاضر در خانه بمانند و سوار اتومبیل هایشان نشوند. همچنین چندین ساختمان، آسایشگاه و مدرسه که در معرض آبگرفتگی و سیل بوده اند، تخلیه شدند.

«راشا تودی» نیز گزارش کرده است وزش باد شدید با سرعت 200 کیلومتر در ساعت، هفت واگن قطار باری چند تُنی را در نزدیکی شهری در منطقه «لمباردی» واقع در شمال ایتالیا واژگون کرده است.

این رسانه به نقل از مقامات شهر گفته است تاکنون تلفات انسانی بر اثر این حادثه گزارش نشده است.

منابع ایتالیایی نیز اعلام کردند در این چند روز آتش نشانان و امدادگران در تلاش برای تخلیه مردم از نواحی سیل زده و کمک رسانی به آسیب دیدگان هستند.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل و طوفان در شمال ایتالیا؛ شدیدترین بارندگیِ 170 سال اخیر در «میلان»+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل و طوفان در شمال ایتالیا؛ شدیدترین بارندگیِ 170 سال اخیر در «میلان»+فیلم"، کلیک کنید.