سنگاپور تاج بهترین فرودگاه جهان را به قطر داد

سنگاپور تاج بهترین فرودگاه جهان را به قطر داد

پادینامگ/خراسان رضوی رقابت برای کسب عنوان «بهترین فرودگاه جهان» در سال های اخیر نوعی مسابقه بوده است و فرودگاه حمد بین المللی دوحه و چانگی سنگاپور پیشتاز این مسابقه بودند.

به نقل از بلومبرگ، امسال این عنوان تغییر کرد و سنگاپور توسط رقیب خاورمیانه ای خود از رتبه اول دور شد.

در نمایشی قوی برای آسیا، سیول اینچیون مقام سوم را به خود اختصاص داد، همچنین به عنوان دوست دارترین فرودگاه در سال 2024 شناخته شد، در حالی که 2 تاسیسات توکیو یعنی هاندا و ناریتا رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

فرودگاه هنگ کنگ، تعداد مسافران را افزایش داد و با 22 رتبه ارتقا، به جایگاه یازدهم رسید. بار دیگر فرودگاه های ایالات متحده در صدر جدول قرار نگرفتند.

پنج فرودگاه از بهترین فرودگاه های جهان در سال 2024  شامل فرودگاه بین المللی حَمَد، فرودگاه بین المللی در قطر، فرودگاه چانگی سنگاپور، فرودگاه بین المللی اینچیون، فرودگاه بین المللی هانه دار و فرودگاه بین المللی ناریتا در توکیو است.

پایان خبر پادینامگ 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سنگاپور تاج بهترین فرودگاه جهان را به قطر داد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سنگاپور تاج بهترین فرودگاه جهان را به قطر داد"، کلیک کنید.