روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا

روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا

به گزارش پادینامگ، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که همراه با «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای پاکستان و سریلانکا سفر کرده است، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در سفر رییس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه “اومااویا” که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد».

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر رییسی به پاکستان نوشت: «پیش از آن رییس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت وگو داشتند».

او در پایان نوشت: «اشتیاق گسترده مردمی، علی الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان ها و میادین شهرهای پاکستان و به طور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ای مشهود بود»

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رییسی به پاکستان و سریلانکا"، کلیک کنید.