تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار پادینامگ، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره 55 شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده های شهدا با ایثارگری هایی که در حق ما انجام داده اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شان شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده های ریشه دار و اصیل آنها انجام می شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

 تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی پور در روز 10 اردیبهشت 1365 توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نایل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است – خبرگزاری پادینامگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.