آثار شهید مطهری در راستای رفع مشکلات جامعه است

آثار شهید مطهری در راستای رفع مشکلات جامعه است

پادینامگ/لرستان امام جمعه بروجرد گفت: همه آثار شهید مطهری در راستای رفع مشکلات جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امروز (12 اردیبهشت ماه) در جمع معلمان نمونه بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: معلم کسی است که با جان و دل برای آموختن تلاش می کند و علم خود را به دیگران یاد می دهد.

وی بیان کرد: شهید مطهری هم عالم بود و هم به علم خود عمل می کرد و هم به جامعه اهمیت می داد. او مشکلات جامعه را رصد می کرد و برای رفع مشکلات با نوشتن کتاب، راهکار ارایه می داد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: آثار شهید مطهری فقط مختص زمان خاصی نیستند، بلکه در هر زمان می توان از این آثار استفاده کرد. اخلاص در همه آثار شهید مطهری دیده می شود. آشنایی جوانان با آثار شهید مطهری لازم است، شهید مطهری نمونه واقعی یک معلم بود.

حسینی همچنین بیان کرد: اعتقادات دینی برای معلمان بسیار مهم است، اگر اعتقادات دینی و مذهبی معلمان قوی باشد دانش آموزان معتقد و متعهد تربیت خواهند کرد.

پایان خبر پادینامگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آثار شهید مطهری در راستای رفع مشکلات جامعه است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آثار شهید مطهری در راستای رفع مشکلات جامعه است"، کلیک کنید.